שבוע חדש - דף חדש - זמן לחשבון נפש

אז אנחנו כבר זמן מה עושים קרוספיט ולכן יש כמה שאלות שאתם צריכים לשאול את עצמכם.
1. יסודות - אני מרגיש שאני שולט באלמנטים בצורה סבירה?
במידה והתשובה היא לא או חלילה ואני בטוח שאין כאלו בבוקס!!!!! לא עשיתם יסודות עכשיו זה הזמן - אימוני היסודות שלנו הם בימי רביעי ושישי וניתן לעקוב אחרי הפרסומים באתר/פייסבוק לגבי שעות ושינוים.
2. יומן אימונים - אייך תוכלו לבדוק ולעקוב אחרי ההתקדמות שלכם...
3. אני יודע מה המספרים שלי? מה המשקל הכי גבוה שעשיתי איתו סקווט או דדליפט או הנפה ובמידה ואני יודע אז אייך אני משפר נקודה ספציפית.
4. הסדרתי מנוי או שאני ממתין שירדפו אחרי...
5. אני כמובן לקחתי יום חופש לחגיגות שנתיים לבוקס!!!!!! בתאריך 23/10 אסור לפספס את היום הזה
פרטים לגבי החגיגות: שנתיים לבוקס
6. 31/10 תחרות קבוצות במתחם אוניברסיטת תל אביב - מהבוקס יתחרו 12 אנשים (2 קבוצות)

בקיצור יש עוד אבל לבנתיים זה מספיק
WOD 5/10 יום ראשון
warm up:

  • רק אני והקטלבל שלי...
מעמידת ראש לעמידת ידיים
  • מתרגלים היום רק את שלב הלחיצה - דחיפה
  • התרגול בזוגות או מול הקיר
METCON
5-RFT
12KB swing
12 TTB
12 burpees

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה