סליחות.

חברים רגע לפני יום כיפור נהוג להתנצל.
להתנצל בפני כל מי שנפגע ממני במכוון או לא.
אבל האמת היא שאני לא מתנצל!!!
כל מי שנפגע ממני כנראה שיש לזה סיבה.
או שהוא עשה משהוא מפגר וסיכן את עצמו ואחרים
או שהוא הפריע למהלך התקין של האימונים
או שהוא חפר לי יותר מידי
ולכן אני שוב אומר אני לא מתנצל על כל רגע שדחפתי אתכם להיות טובים יותר / חזקים יותר וללמוד להכיר את היכולות שלכם טוב יותר.
אני לא מתנצל על כל רגע של שיחה, צעקה, שאגה, סטירה, לטיפה, בעיטה, דחיפה, טיפות זעה, קרעים בכפות הידיים, שפשופים ברגליים ומכות כחולות.
ובכל זאת במידה ואתם מרגיעים שפגעתי בכם אז אני חושב שלהיפגע זו בחירה....
חג שמח וגמר חתימה טובה
אוהב כל אחד ואחד ממכם משפחה יקרה שלי.
3-4/10 WOD-יום שישי וגם שבת
שישי: 12:00-14:00
warm up:

  • בנוהל - טריבונה 3 פעמיים
front squat
  • 10-8-6-3-3-3
  • לבנות משקלים עד לשלשות כבד!!!!
METCON
  • 10-8-6-4-2 / 50-40-30-20-10
  • hang power clean
  • DU
שבת: 20:00-21:00 רק אימון אחד !!!!!!!!
warm up:
  • walking lunges לאורך הבוקס
  • הליכת ברווז - לאורך הבוקס
  • הליכת דב - לאורך הבוקס
HandStandPushUps
  • למידה ותרגול
  • 3 ניסיונות למקסימום חזרות לא עצירה
METCON
2-15-9
  • KBsnatch - כל יד צריכה לעשות 21-15-9
  • burppe box jump



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה