יודע הכל

חברים אני יודע שלפעמים זה מעייף לשמוע אותי מסביר את אותו הדבר שוב ושוב אבל...
כשאני אוסף את כולם לדבר על האימון/דגשים/הסברים בבקשה להקשיב!!! אני מוצא את עצמי מסביר כל דבר 5 פעמים.
פעם ראשונה ועוד פעם לכולם מול הלוח וזה בסדר אבל זה פשוט לא הגיוני ש-20 שניות אחרי שאני מסביר את האימון משהו ניגש ושואל אותי מה עושים ובטח לא משהו שכבר בבוקס מלא זמן.
מתאמנים ותיקים גם לכם אין סיבה ללכת ולהתחיל חימום לפני שאני משחרר אתכם לכך בגלל שתמיד יש נקודות רלוונטיות ודגשים ספציפיים החשובים גם לכם...
נקודה נוספת שחוזרת עליה היא האיחורים
חברים אתם חייבים להקפיד ולהגיע בזמן.
כשאתם מאחרים זה מפריע לכל הקבוצה ודורש שוב עוד הסברים וכמובן שיש את עניין חשיבות החימום אז בקיצור יש נוהל חדש בבוקס:

  • 20 burpees לכל מאחר וזה עוד לפני שהוא אומר שלום!!!!!
WOD 20/2 יום חמישי
warm up:
  • תנועה והכנה לשרשרת אחורית
  • תרגול deadlift
BBG
  • -8 DeadLift complrx
  • pull to knees-3
  • pull to mid thigh-2
  • full lift-1
METCON
מחולק ל-2 אז שימו לב בבקשה
השעון רץ ללא הפסקה והמעבר בין הקבוצות הוא מידי
  • קבוצה-1
  • 7 min max wall ball

  • קבוצה-2
  • 7 min amrap
  • 50 D.U
  • 30 push ups

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה