יעדים לשנה החדשה

שנה אזרחית חדשה וזמן לקביעת מטרות.
אני רוצה לבקש מכל אחד שיקח לעצמו כמה דקות למחשבה.
היכן הייתי כשנכנסתי לבוקס? 
היכן אני עומד היום ומה המטרה שלי להמשך?
את המטרות צריך לחלק לדוגמה: אני רוצה לדחוק 100K אבל היום אני עומד על 60? אז המטרה צריכה להיות אני רוצה להגיע ל 70 עד 1/3 וממשיכים משם...
אתם מוזמנים לשלוח לי את המטרות שלכם באופן פרטי או שניתן להעלות בדף שלנו בפייסבוק, נדבר על כך ונבנה יחד את צורת ההתקדמות הטובה ביותר.
סמינר הריצה שלנו יצא לדרך ואנחנו אחרי המפגש הראשון (ריצת הספרינט)
הפידבקים מעולים וחבל לפספס את שני המפגשים שנשארו.
יש כל כך הרבה דברים קטנים שיכולים להשפיע עליכם בזמן הריצה ולכן חבל לפספס את ההזדמנות.
האימון של היום יכול להיראות אחרת בזכות סמינר הריצה הנכונה אז לכל מי שמעוניין להגיע: יום שישי 7:00 נפגשים בבוקס.
המחיר לשני המפגשים שנשארו הנו 200ש"ח.

WOD 2/1/14 יום ה'
היום אנחנו קצת יוצאים למסלול אז להתלבש בהתאם.
  • 8X400 
  • מנוחה: על פי צורך.
סיכום קטן בבוקס...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה