אייך מנציחים את המת, אייך חוגגים את החיים והתקומה?
במדינה כמו שלנו שדוחפים לנו מינקות את עניין השואה והתקומה את המלחמות והמתים אני לפעמים חושב האם זו הדרך לזכור את האירועים?
אני לא אומר שהדרך שאנחנו מכירים היא לא נכונה, חלילה ממש לא אבל אני חושב לעצמי ומתוך היותי דור 3 לשואה, לוחם במילואים ומחובר לנצח עם הזיכרונות של חברים ליחידה שנפלו אייך אני הייתי רוצה ללמד את הדור הבא קצת על מהות השכול.
אימוני גיבורים, הוא אחד הדברים היותר יפים שיש לקהילת הקרוספיט להציע ובעיני הדרך הנכונה להיזכר בנופלים.
גם אם אני לא יכול להתאמן, לא מעוניין רק החוויה מלראות קבוצה של אנשים מבצעים משהוא לזכרו של אדם זה מספיק בעיני.

תחשבו על זה לכבד את זכרון הנופלים בהרגשה הכי חייה שיש, באימון גופני.

רגע לפני יום העצמאות ולקראת צאת יום הזיכרון ניפגש לאימון שחלקכם כבר מכירים ולאחרים זה הזדמנות טובה להתמודד איתו.

murph - In memory of Navy Lieutenant Michael Murphy, 29, of Patchogue, N.Y., who was killed in Afghanistan June 28th, 2005.
This workout was one of Mike's favorites and he'd named it "Body Armor". From here on it will be referred to as "Murph" in honor of the focused warrior and great American who wanted nothing more in life than to serve this great country and the beautiful people who make it what it is.
Partition the pull-ups, push-ups, and squats as needed. Start and finish with a mile run. If you've got a twenty pound vest or body armor, wear it.


הבוקס יהיה פתוח מהשעה 12:00 עד 16:00 
WOD 15/4 יום ב'
1.6 ריצה
100 מתח
200 שכיבות סמיכה
300 סקווט
1.6 ריצה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה