עם תכנסו לאתרים של מועדוני קרוספיט בעולם ותעקבו אחרי האימון היומי תוכלו לראות שבמקרה הטוב תקבלו אימון הכולל סנאץ או קליין פעם בשבוע אז מה הסיפור שלCrossFit-TLV? למה אני מכניס לכם כמעט כל אימון את התנועות המורכבות הללו? מה הלחץ שלי שכולם יגיעו לביצוע של muscle up. חשבתם על זה פעם?
האם זה יהיה נכון יותר ללכת על תנועות פחות מסובכות, שתעבדו כבד ולא רק טכני? הרי ההדרכה של DeadLift הרבה יותר פשוטה מסנאץ ותכלס קל יותר להדליק לקוחות חדשים בתנועות שלא דורשות כל כך הרבה סיבוך כגון דחיפת מזחלת או להכות בצמיג עם פטיש.
התשובה היא פשוטה: אני רוצה את הטוב ביותר. יש לנו את המתקן הטוב ביותר לדעתי הכולל מקלחות וחניה בשפע, יש את האיצטדיון, המסלולים המדרגות, הדמויות המובילות בתחום הפעילות הגופנית כגון פיזיולוגים, פיזיוטרפיסטים, מאמני הרמת משקולות ועוד שנותנים יד ועוזרים לי בבניית תוכנית האימון שלכם. לוכך אני בונה את אתכם המתאמנים של CrossFit-TLV בצורה המקצועית והטובה ביותר שאני מכיר.
אין אימוני חפיף...אין לוותר ולהמשיך הלאה ומתוך ראיה זו אני רוצה להוציא את המקסימום מכל אחד וזה כולל שיפור יכולת של גמישות, זריזות, מטוריקה, כוח ,כוח מתפרץ ועוד, כל זה מתקבץ למספר תנועות שלא כייף להתעסק איתם בהתחלה, תנועות שמכאיבות בידיים, ולוקח זמן עד שמגיעים למשקלים אבל התמורה....רק בשביל התמורה זה שווה הכל. לראות אתכם, אפרת, טש, קרין, בסקווט, לראות את צחי ועדי מבינים מה זה ליפול מתחת למוט, את אוהד שבשינוי קל של מנח כף הרגל משפר את הסנאץ שלו בשבילי אומר הכל. אני יכול להמשיך ולהזכיר כל מתאמן בבוקס אבל אתם כבר מבינים את הרעיון.
אני מבטיח לשמור על דרישות גבוהות ממכם, לא לוותר ולהמשיך לרדוף אחרי ביצוע מושלם של כל אחד אבל אני מצפה ממכם לתת יד ולהפיץ את השמועה CrossFit-TLV מתחייב לתוצאות, מתחייב לשיפור יכולת גופנית לכל לקוח וזה לא המקום "להעביר את הזמן" כאן עובדים!!!

WOD 17/4 יום ד'

כל 20 שניות במשך ארבע דקות: H.P.C
3 דקות מנוחה
כל דקה במשך 6 דקות clean-הכי כבד שאפשרי
2 דקות מנוחה
כל דקה במשך 5 דקות C&J - לעבוד מושלום

METCON

על זמן 21-15-9 חזרות של
O.H.S
PULL UPS

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה