הסיפור שלי

הבטחתי לספר קצת על השינוי שהקרוספיט עשה בחיים שלי והנה:
במהלך שנות חיי תמיד התעניינתי בתחום האימון הגופני.
התחלתי בשנת 2003  בהדרכות במועדוני כושר, שיעורי ספינינג, אימוני רכיבה לקבוצות אופניים תחרותיות
אימוני ריצה, אימוני אתלטיקה ואימונים אישיים.
במשך השנים המשכתי ללמוד ולהתמחות בתחומים רבים הקשורים לגוף האדם, יציבה, כושר גופני ותזונה.
בסוף שנת 2009  הקמתי וניהלתי מועדון כושר מהמובילים בתל אביב עם מעל 3000 מנוים וצוות של 30+ מדריכים.
בשלב הזה הכיוון שלי כבר היה ברור אבל חיפשתי משהוא אחר שיותר מחובר ל"אני המאמין שלי"
באותה שנה נסעתי לקנדה לעשות הסמכה באימון פונקציונלי והמשכתי משם ל Las Vegas ללמוד מ Randy Couture אחד האנשים הידועים ביותר בתחום MMA בעולם.
שם נחשפתי בפעם הראשונה לקרוספיט. מיותר לציין שזה היה קליק מאימון ראשון והבנתי שזה הכיוון בשבילי.
לימים את כבר מכירים את סוף הסיפור: פתחתי את CrossFit TLV בשנת 2012 כמועדון רשמי: affiliate.

ומחר אני אפרסם קצת מהסיפורים שלכם.... אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר ולספר לי את הסיפור שלכם, אני מבטיח לשמור על דיסקרטיות...

WOD 14/7 יום שלישי
warm up:
נשחק קצת בסולם הזריזות

floor press
5x5

METCON בזוגות
בן זוג אחד תמיד עובד בתרגיל סטטי בזמן שהשני בתרגיל דינאמי.
ניתן להחליף תפקידים באופן חופשי בכל שלב של האימון.

דינאמי:
100 wall ball
 25 deadlift - זוגות
100 wall ball
25 deadlift - זוגות
100 wall ball

סטטי
עמידה עם שקי החול (90 מעלות במרפק...)
מי אמר שאין בקרוספיט אימון ליד הקדמית...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה