ללכת עם הלב שלך

חברים יקרים כל אדם צריך מידי פעם לעצור ולעשות "חושבים"
מה הדרך שלי ומה אני רוצה להשיג בדרך הזו.
ואולי הדבר החשוב ביותר אחרי שיצאנו לדרך זה לעצור מידי פעם ולבדוק האם אני עוד על הדרך שקבעתי והאם צריך לשנות/לחזור לדרך המקורית.
אני כמובן לא מרמז לדבר אבל חשוב לי כל הזמן לראות את הדרך שלכם מולי.
הדרך שלכם היא להוריד במשקל - בשבילי זה אומר להוריד אחוז שומן ולהעלות מסת שריר (גם עם המשקל הכללי שלכם לא ירד)
הדרך שלכם היא להיראות טוב - בשבילי זה אומר לבנות לכם בטחון ביכולות הגופניות שלכם
הדרך שלכם היא להרגיש בריאים - בשבילי זה אומר לעבוד על טווחי תנועה מלאים ולאתגר את הגוף התרגילים חדשים
הדרך שלכם היא להתקדם באימונים - בשבילי זה אומר לתת לכם תוכניות כוח / אימוני מתקדמים / אימוני מתחרים וכדומה.
ובקיצור אני שואל אתכם: מה הדרך שלכם....
יום שבת 4/4 21:00 יתקיים בבוקס שיחת פתיחת עונה למתקדמים / מתחרים / מתחרי עילית
חושבים על הצעד הבא - יופי תבואו לשמוע מה זה אומר.

WOD 29/3 יום ראשון
warm up
2-4-6-8 - burpess
8-6-4-2 - jumping squat

ABS
שיחת תרגילי בטן קצר - למה וכמה
כנסו לקישור: תרגילי בטן
RKC planc
tempo side plank
90 degree vwrtical plate press

METCON
1-RFT
30 pull ups
50 squat
2-RFT
20 pull ups
40 squat
3-RFT
10 pull ups
30 squat

קצר וכואב...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה