מחשוב הבוקס

חברים יקרים 
הבוקס שלנו כל הזמן בתהליכי יעול ושיפור והנושא שעל הפרק עכשיו הוא מחשוב הכניסות לבוקס.
מתחילת שבוע הבא נתחיל לעבוד עם ציפים בכל כניסה לאימון.
הציפים יעזרו לי לנהל נכון את האנשים באימון (כמות) וגם תוכלו לקבל עדכון במקום לגבי המנוי שלכם, כמות כניסות וכדומה.
את הציפ תקבלו עבוד פיקדון של 20 ש"ח שיחוזר ברגע שהמנוי יסתיים ולא יחודש.
אני בטוח שבמהלך הדרך יהיו בעיות ותקלות אבל אני יודע שבסוף התהליך כולם יצאו מרוצים.
ובאותו נושא crossfit tlv מחפש פקידה או יותר נכון עזרה של שעתיים וחצי, פעמים שלוש בשבוע.
התפקיד הזה הוא לחודש דצמבר בלבד והמטרה היא שהפקידה תתעסק בכל עניין הציפים / רישום במערכת וניהול רישומי אימון עד שנעבור ל-100% מערכת מוחשבת.
במידה ואתם מכירים משהוא שמכיר משהוא או אולי אח / אחות או אולי אתם רוצים קצת תוספת בהכנסה אז בבקשה תודיעי לי.
אני משאיר את הפרסום בנושא פקידה עד ליום ראשון בבקשה תנו יד ופרגנו לבוקס ולחברים.
WOD 26/11 יום רביעי
warm up:
משחקי עמידת ידיים מול / על הקיר
בזוגות מתיחות לחגורת הכתפיים-בזהירות!!!!
תרגול לחיצת כתפיים במשקולת יד

לחיצת כתף
בדיקה RM-3
3X3 
לבנות משקלים בהדרגה!!!!! לא לפוצץ ישר מההתחלה

pistol squat
EMOM-8
בכל דקה נעשה 5 חזרות Pistol ברגל אחת (ללא החלפה אותה הרגל)
סך נבצע במהלך כל 8 הדקות 40 חזרות!!!!!

METCON
קצת רגוע יחסית אבל אתם צריכים את זה
ANNIE
50-40-30-20-10
double-unders
sit up
וכן מי שלא יודע לעשות קפיצות כפולות יכול להנות מ- 150-120-90-60-30 חזרות של קפיצה בחבל




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה