תזמון ארוחות התכלס

ביום ראשון דיברנו על RMR והבנו קצת יותר מה עומד מאחורי המושג "צריכה קלורית"
ביום שני דיברנו על תזמון ארוחות או בדגש דיברנו על תזמון לקראת אימון
נעבור עכשיו לתכלס.
אין אמת אחת נכונה, אתה יכול להיות טבעוני/צמחוני/פלאו/זון/נקודות לא יודע מה השאלה היא מה עובד בשבילך.
אני יעלה לכם עכשיו כללים לתזמון ארוחות - פרקטי אבל זה לא אומר שזו הדרך היחידה ויש המון סיבות למה כן ולמה לא.
נתחיל בגילוי נאות: אני לא חושב שהדרך הנכונה היא התזמון שלפניכם אבל!!!! אני ניסיתי, שיניתי ולמדתי מה עובד בשבילי ואני בטוח שמה שעובד בשבילי לא יעבוד בשביל כולם....
ארוחת בוקר: חובה!!!!!! אתם כבר מכירים אני בטוח (ביצים/גבינות/טונה/ירקות/פחמימה) ולממהרים אפשר לקחת אתכם ביצים קשות וירקות / חטיפים איכותיים (לא של 100 קלוריות "אנרגיה")
ארוחת ביניים: פרי / יוגורט וכדומה-כן יש אנשים שגם סנדוויץ' נכון להם עכשיו
צהריים: בשרי או בסגנון - ארוחה מלאה
ביניים: כמו בבוקר: פרי / יוגורט/ חטיף וכדומה
לפני אימון: שעה לפני משהוא קטן ולא!!!!! סוכר זמין (לחם לבן/לחמניה/בצק/מאפה/שוקולד/חטיפים/ממתקים/וכל השטויות)
אחרי אימון: חלבון (משקה חלבון הדרך הטובה ביותר)
ארוחת ערב: שוב חלבון והרבה (דגים/גבינות/ביצים ירקות בקיצור אתם כבר מבינים)
לסיכום: זה לא תפריט!!!!!!!!!! מדובר כאן רק בכיוון כללי שעזור לכם להגיע ליעדים שלכם.
רוצים להרזות? שימרו על התזמון אבל שחקו עם הכמויות
רוצים להעלות מסה? גם שימרו על התזמון אבל תקפידו בכל ארוחה להכניס חלבון והרבה....
WOD 9/9 יום שלישי
warm up:
  • אתם תראו כבר
OverHeadSquat
  • קצת חוזרים על טכניקה ודגשים
  • ביצוע OHS עם עצירה בתחתית
  • 3 חזרות כפול 8 סבבים\עצירה של 2 שניות בתחתית
METCON
5 RFT
  • 20 wall ball
  • 20 C2B
המטרה היא לעשות את 20 החזרות עם הכדור ללא הפסקה!!!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה