סיבה ותוצאה

כמו כל דבר גם באימון גופני יש סיבה ותוצאה לכל פעולה שאנחנו מחליטים לעשות.
היכולת הגופנית שלנו כמו רוב הדברים בנויה על המשכיות, רצף אימונים נכון ובניה נכונה של תוכנית האימונים תמנע פציעות ותוביל להתקדמות ביכולת הגופנית.
יצאתם לחופש או למדתם למבחן גדול ולא התאמנתם כלל כמה ימים...אל תתפלאו עם התוצאות שלכם לא טובות כמו שהיו...נכון אפשר לחזור ליכולת הגופנית שאתם מכירים ואפילו להמשיך ולבנות יכולת גופנית גבוה יותר אבל למה ללכת צעד אחורה?
גם בחופשה, גם כשאין ציוד, גם כשכואב הכתף תמיד יש אופציות, תמיד יש אלטרנטיבה ולזה אני כאן!!!! דברו איתי ואני מבטיח לתת לכם את כל מה שאני יכול בכדי לעזור ולקדם אתכם אבל בבקשה אם החלטתם להתאמן ב CrossFit TLV תנו לי לקדם אתכם גם כשאתם לא זמינים להגיע לבוקס ואם בכל זאת החלטתם משהוא אחר אז בבקשה לא לקשקש לי בראש כמה שאתם חלשים ולא מתקדמים....פשוט cause & effect

WOD 10/9 יום ג'

warm up
חימום דינאמי: כנסו-עמוד המוביליטי השבועי

BBG
bear complex-5X5

conditioning
for time:
  • 100 push ups
  • 400 run
  • 50 KB swing
  • 200 run
  • 50 KB swing
  • 400 run
  • 100 push ups

men-24 KB
women-16KB


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה