מהי הצלחה?
בוקס מלא באנשים? כסף? להביא מתחרה למקום ראשון במשחקי קרוספיט? כנראה שהתשובה היא כן לכולם אבל האם זה הכל?
אני רואה הצלחה בכל יום.
אפרת שלא הצליחה לרוץ יותר ממאה מטר ועכשיו זה קטן עליה
ערן שהתגבר על כאבי ברכיים
אייל שהעלה מסה ונהיה חייה
איתמר, עידן ועוד רבים אחרים שהצליחו לבצע את המאסל אפ הראשון שלהם
צחי שהשתנה ובנה יכולת גופנית גבוה ומראה בהתאם...
בקיצור יש עוד המון דוגמאות ואנשים שאני יכול לציין אבל רציתי להגיד לכם:
אני רואה את ההצלחה שלכם, של כולכם בכל יום שעובר והגיע הזמן להפיץ את התורה ולקדם את הצלחת החברים שלכם גם.
ספרו לחברים שלכם, תזמינו ותביאו אותם אלינו.
עיזרו לי לקדם את הבוקס ונצליח יחד
נ.ב 
אורטל-היה חשוב לי לציין גם אותך אחרת את תרביצי לי...והעובדה שאת יכולה לשבור אותי ראויה לציון.
ערן לא להגיב בבקשה!!!

WOD 26/6 יום ד'
HBBS

  • 6X6
  • 70% מהמקסימום
weighted pull ups
  • 5X4
  • נקי ללא kip
METCON
min for max rap 12
  • 10 thrusters - 
  • jumping lunges 20
  • push up 30

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה