לכל אחד ממכם יש מבוגר אחראי בפנים צריך רק להדליק אותו...
הרבה ממכם מגיעים לכל אימון או לפחות לרובם וזה בסדר
הרבה ממכם מרגישים כאבים אחרי אימון וגם זה בגדול בסדר אבל...
חברים וחברות יקרים אני מבקש, לא אני מתחנן תפעילו שיקול דעת באימון וזה אומר:
  • עם כואב בתנועה מסוימת לא להמשיך יש הרבה אופציות אחרות
  • עם יש כאבי שרירים/מפרקים אחרי האימון מעבר לכאב שרירי קל יש לעקוב אחרי זה
  • לדעת לאכול נכון לפני ואחרי
  • לשמור על שעות שינה סבירות
  • יום מנוחה זה לא מילה גסה
  • אין אגו שצריך מורידים משקלים!!!
  • גם עם תכננתם והגעתם לפעמים הגוף לא משתף פעולה זרמו אתו ולא בכוח.
ועכשיו מבחן ביתי קל לכולם ואני מצפה שתעשו אותו!!!
במשך שלושת הימים הקרובים אני מבקש שתמדדו דופק מנוחה=דבר ראשון שעושים כשמתעוררים.
אייך: במשך 60 שניות מודדים דופק בצוואר או ביד.
עושים ממוצע של הדופק ומקבלים תוצאה.
את התוצאה שומרים להשוואה לעתיד.
בתקופות שאתם מרגישים גמורים עייפים וכואבים מבצעים את התרגיל הזה שוב ורואים מה דופק המנוחה הממוצע.
במידה ויש שינוי של יותר מפעימה שתיים לידע אותי!!!
over trining יכול לסכן חיים







יורי המקצוען מתאושש...









WOD 26/5 יום א'
DeadLift
  • deadlift - רק מוט 20 חזרות לאט-חימום
  • רגל אחת-3 סבבים של 5 חזרות בשליטה!!!     לעבוד מדויק ולאט ללא הפסקה-חימום
  • כל 20 שניות למשך 5 סבבים-2 חזרות  בינוני
  • כל דקה למשך 7 סבבים-3 חזרות כבד כבד כבד
7 דקות למקסימום סבבים של:
  • H.P.C - 7
  • jumping lunges - 30
2 דקות להחזיר ציוד ולנוח...
  • ריצה-שער לשיחים וחזרהXשלוש על זמן!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה