CrossFit AFFILIATES



אני נתקל הרבה פעמים בשאלות או אמירות כגון:
מה הקטע הזה עם השייכות לארגון העולמי?
למה סתם "לזרוק" 3000$ בשנה על זה? יש לי חברים שמתאמנים במקומות לא רשמיים, מה בעצם ההבדל?"
אז הגיע הזמן שלי להגיד כמה מילים על כך:

כל יומיים נפתח איזה מקום של "קרוספיט" אשר בפועל הוא לא חוקי, המקומות הללו מייצרים בעיני רק שם רע לעסק הזה!
מהצד זה נראה קל - מה הבעיה להביא כמה צמיגים, לקנות מוט ומשקולות, לתפוס גל על ענף מושך, מתפתח ומבוקש וקדימה לעבודה אבל מה עם קצת כבוד? באמת כבוד לעצמך בתור עסק ויותר חשוב ללקוחות שלך!!!
זה לא סוד פוטנציאל הפציעה באימון כמו שלנו הוא גבוה ולכן אני לא מבין איך אנשים פשוט מפקירים את הגוף שלהם בידי מאמנים ללא הכשרות, ללא תעודות מתאימות וללא ניסיון מקצועי.
מעבר לכך, כשהמקום עצמו לא מיועד לתמוך בסוג האימונים, שאין בו המתקנים הראויים והדרושים או מועדונים שמחפשים את הזול ביותר, גורם לי לשאול: האם אתם רוצים להתאמן במקום שאין למאמנים הסמכה רלוונטית או שאתם יודעים שהמאמנים מקבלים שכר נמוך כי הם חסרי ניסיון? רק חומר למחשבה
תראו אני יכול לכתוב עוד שעה על מקומות ומאמנים שאין בהם: דיפברולטור-מכשיר החייאה רציני,  אישורי מהנדס למתקן מתח, תעודות וקורס עזרה ראשונה, אבל בואו נסכם בכך:
כמו שאנחנו הולכים לרופא המומחה הטוב ביותר או לעורך הדין המומחה לעניין מסוים כך גם ראוי לדעתי להתאמן, אצל מי שהוא בעל כל ההסמכות הרלוונטיות, במקום שיש לו כל האישורים הנדרשים.
אני רק מנסה לדמיין מה יקרה אם אתם תלכו לפגישה בבנק ובפועל תגיעו למקום מוזנח עם ריצפה עקומה שהכל נראה קומבינה והבנקאי לא ידע לענות לכם על רוב השאלות שלכם.... האם תשקיעו שם את כספיכם?

ומתוך כך בואו נגיד שבעיניי 3000$ זה רק דמי רצינות.....






WOD 29/4 יום ב'

  • snatch balanc - מוט בלבד, כל 20 שניות במשך 10 סבבים חובה לרדת עד הסוף!!!
  • סנאץ בפרמידת משקל עולה: להישאר בחלק התחתון ולספור 2 שניות-לעלות לחצי גובה, ליפול מטה ולעלות כמה שיותר מהר. כל 40 שניות במשך 8 דקות
  • snatch - go have or go home - כל דקה במשך 8 דקות
M-rap-עשר דקות
  • 10 pullups
  • 15 H.P.S משקל קל
  • 20 pushups

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה