קצת טכניקה

לאחר שיחה עם הרבה חברים בבוקס אני מתחיל לחשוב שאתם לא נהנים מאימוני הטכניקה שלי....
אז זהו שלא מעניין אותי שאתם לא נהנים, אבל חשוב לי שתבינו למה אני מתעקש כל כך בנושא הטכני של האימון.
זה קל ללמד אתכם אייך התנועה נראית בגדול וקדימה בואו נרוץ עם התנועה ונעשה מליון חזרות וזה יהיה מגניב אבל הסיכון לפציעה הוא גבוה.
אין היום הרבה בוקסים בעולם שיורד לרזולוציות שלנו בהרמת משקולות ותרגילי עזר.
אין הרבה בוקסים ששומרים על אימונים טכניים שבועיים ובטוח לא פעמים ואפילו שלוש פעמים בשבוע...
בכדי שנוכל להתקדם אין מה לעשות צריך לעבוד ולעבוד קשה בדיוק כמו האימון של היום...
WOD 16/12 יום שני
warm up:

  • פתיחת טווחי תנועה עם מוט pvc
BBG
  • חזרה טכנית על תנועות בסיס:
  • dead lift - נגיעה ועליה
  • hang power clean- הורדה והקפצה
  • push press 
METCON
  • ניחשתם נכון DT
  • 5 סבבים של:
  • 12 deadlift
  • 9 hang power clean
  • 6 jerk

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה