קצת ריצה

איזה כייף לנו שהבוקס ממוקם באצטדיון האתלטיקה, פרט למקלחות, לחניה, למסלולי הריצה, הטריבונה, וחצר המשחקים יש גם את המאמנים השונים שמגיעים לאצטדיון.
מדובר על מאמנים מהבכירים ביותר בארץ, מאמנים שאני לא פעם מתייעץ אתם וניתן לראות את ההשפעה שלהם על הפעילות שלנו בבוקס.
אחד מהם הוא רוגל נחום שבטח חלק כבר מכירים ובמידה שלא אני בטוח שאת השם כבר שמעתם בעבר.
פרט לכך שרוגל אדם נחמד בצורה יוצאת דופן וניתן לראות אותו אצלנו בבוקס מידי פעם עם יוחאי הלוי או "הילדים שלו" לאחרונה רוגל מונה להיות מנהל מקצועי של איגוד האתלטיקה במקום פטר דוידוביץ
(שהיה המרצה שלי לפני המון זמן...מה שאומר שאני כבר זקן)
 בקיצור נאחל לרוגל בצלחה במשימה החדש שלו ואני בטוח שהוא עוד יפתיע את כל המדינה
 קישור לכתבה
אחרי תקופה שאנחנו "סגורים" בבוקס ונותנים דגש לעבודה עם מוט הגיע הזמן קצת ריצה.
חברים בקרוב אנחנו נחגג שנה וקצת לבוקס אז תעקבו אחרי הפייסבוק והאתר.

WOD 22/10 יום ג'
warm up:
  • חימום במסלול האימונים
RUN
  • 6X400
  • זמן מנוחה של בדיוק דקה בין כל סיבוב
  • כל סבוב צריך להיות בזמן זהה!!!!
  • מהתוצאה הטובה ביותר לוקחים 5 שניות "זמן חסד"
  • כל שנייה מעל זמן החסד שווה burpee אז בבקשה לשמור על הקצב
turkish get up
  • לימוד
  • 3X3 כל צד
  • מתחיל: משקולת יד
  • מתקדם: קטלבל
  • מתחרה/מאתגר: מוט ריק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה