רגע לפני הצום

אהלן חברים וחברות
כמו שאתם כבר יודעים מחר, יום שישי-ערב יום כיפור הבוקס לא יהיה פתוח.
היו לי לבטים רבים לגבי לפתוח או לא ובמידה וכן אז באילו שעות אבל נראה לי שזה נכון לא לפתוח ובטח בערב יום כיפור ששונה מכל חג אחר אז מה עושים בכל זאת?
במידה ומתכננים לצום אז כלום!!!! כן כן ממש כך יום חופש ושום דבר לא יקרה אני מבטיח לכם.
במידה ואתן לא מתכננים לצום כנסו לקישור הבא ואני בטוח שתוכלו למצוא שם משהוא מעניין...
http://www.crossfit-tlv.com/p/blog-page_12.html
אז היום אנחנו חוגגים יום הולדת לבחורה עם הכי הרבה שאלות...סתם חיים שלי אוהב אותך נשמה
חברים תכירו האימון של מאיה:

WOD 12/9 יום ה'
warm up



BBG
5x3-hang power clean


7min AMRAP
- עובדים בזוגות

  • manmaker-7 reps
  • burpess-until your partner finishes the manmaker...
יום ארוך לפנינו אז תבואו מוכנים













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה